Over mij

26-10-2020
Sara Eenhoorn
Sara Eenhoorn

Hoi! Wat leuk dat je op deze pagina kijkt. Ik ben Sara Eenhoorn, 26 jaar en woonachtig in Noord-Holland. Mijn passie voor avontuur en reizen is er met de paplepel in gegoten. Ik ben 1 jaar geworden in een tent ergens op een camping in Italië, ver van de stad. Daarna heb ik geloof ik nog maar 3 keer mijn verjaardag in Nederland gevierd omdat we in de zomermaanden, wanneer mijn tweelingzus en ik niet naar school hoefden, altijd de bergen opzochten. 

Mijn moeder was een luxekampeerder, ze maakte van de tent net een huiskamer, nam haar hele kledingkast mee en bedacht altijd plannetjes om niet te hoeven koken op een camping kookstel. Voor mijn vader daarentegen moest het zo minimalistisch mogelijk. Als kind kregen we een koffertje van 60 bij 60 cm waarin alles voor 6 weken zomervakantie moest passen. Ik leerde vuur maken, diersporen zoeken, bergwandelen, kamperen, sterren kijken en buitenkoken van mijn vader. Als ik buiten bezig was, ging ik op in het moment, vergat ik de tijd en voelde me vrij. Kamperen staat voor mij gelijk aan geluk vinden in de kleine dingen. 

Nu ik ouder ben, voel ik me nog steeds thuis in de bergen. Het is iets wat ik niet zo goed kan omschrijven. Maar als ik de wind tussen de bomen hoor dansen, de lucht zie veranderen, een waterval ergens op de achtergond hoor of totale stilte me zomaar ineens overvalt voel ik dat ik leef. Echt leef. Tot in elke cel van mijn lichaam. 

Sinds vier jaar heb ik mijn eigen expeditie bedrijf opgezet en faciliteer ik soortgelijke ervaringen en geluksreizen voor anderen. Het is de twinkeling in iemands ogen die ik bij een ander zie waar ik het voor doe. Dat natuur, avontuur, off the grid leven en thuis zijn goed samengaan, ben ik aan het uitvogelen. Gelukkig wordt ik er zeker van en in balans zijn is niet per se mijn highest goal. Ik wil vooral genieten en voelen dat ik leef. Avonturen maken waar anderen nog jaren later over praten en buiten mijn comfortzone stappen als ik mezelf wil uitdagen. Niet teveel over de toekomst nadenken en vooral nu leven. 

Ik wens je onwijs veel reisinspiratie toe. 

Geniet van je tocht & van de reis er naar toe... 


Sara Eenhoorn


Sara Eenhoorn, Castricum 
Alle rechten voorbehouden 2020
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin